Buddies

last entry ! *maybe

perbualan bermula pada 6.45 p.m

si senget : bah, 8 julai nyh report card day. jgn lupa tw.
abah : owhhhhhhhhhhh

pelik ! tu jekk jwpn nyew ?? selalu nyew abah akn tny result ak.
maybe abah un dh agak owt ak x dpt good result. hmm maybe !

* (monolog dalaman)

...tetiba ma menyelit perbualan kami, maybe dia tdengar kot.

ma : 8julai ? kamis kan ? hmm, so bpe A ?
si senget : hmm 4A- jekk.
ma : apa ? *(nada terkejut+mcm nk marah) kata nan ma nk dpt 10A, mne lg 6A nyew ?
si senget : huu, dh cuba y the best, tu jekk hasil nyew ma.
ma : oke, x yh laa broadband lagi ekk. *(memujuk) nie dh bulan julai, fokus study tu.
si senget : oke ma.

mndgar kata2 ma, si senget ttbe sebak. timbul kekesalan dlm dirinya
kerna bnyk mghabiskan masa dgn pkra y x berfaedah langsung !

huu ~ nyh agkara syaitan durjana laa sbb hasut ak hadap
facebook, blogspot, formspring, twitter, myspace.
cissss ! *(monolog dalaman)

fullstop (.)

azam bulan julai !
dengan ini, saya NUR SYAZANA BT MUHAMMAD PUZI berjanji akan belajar bersungguh-sungguh, mendengar nasihat-nasihat ibu bapa, guru-guru dan kaum kerabat saya yang lain. saya juga akan berusaha sebaik mungkin untuk mendapatkan 10A dalam SPM 2010 ! itu janji saya. jika saya mengikari janji ini, anda boleh mengenakan denda yang sesuai ke atas saya. terima kasih !

:)

p/s:: selamat tinggal wahai bahan2 y telah melalaikan saya selama setahun enam bulan! tahniah kerna berjaya buat saya 'jatuh cinta' terhadap kalian sehinggakan saya mengabaikan si buku.




0 lolipop (s):