Buddies

anda irritating, grrr !

owhh mengapakah saya rasa begini ?
tak suka tak suka !

heyy anda, anda tahu tak apa yang anda telah lakukan ?
mengapakah anda tak pernah sedar atas apa yang telah anda lakukan ?
tolong laa berubah boleh ?
anda tak perlu lagi nk fkr cara utk memperbodohkan saya
sebab saya dh masak dgn perangai anda
tah apa-apa tah !
anda cari laa mangsa baru
saya dh tak berminat dgn anda lagi
TERIMAKASIH

tahniah laa sbb anda dh berjaya dpt mangsa baru
dan berjaya perbodohkan budak itu
awak single ?
owhh please laa oii ~
sudah terang lagi bersuluh !
apakah motif anda utk berbuat demikian ?
PELIK PELIK

tak perlulah mencari saya tika anda dan kekasih hati anda tgh krisis
sbb saya x berminat langsung !
yang saya berminat sekarang ialah utk pastikan anda rasa apa yang saya rasa
kecewa sedih marah
saya kejam ?
owhh saya tidak sekejam anda !

mood:: irritating *_*

0 lolipop (s):