Buddies

again ~

keadaan tika ini : tak dapat dikenal pasti !
sebab : saje gedikgedik

haa ! lagi sekali rasa ni datang tanpa di undang. owhh TIDAKkkk! nak salahkan sape ehh dlm hal ni? tangan aku yang bersalah isshhh ! wahai tangan, yang ko gatalgatal nak open profile dia tu kenapa? kan aku dah sakit hati secara tibatiba. minta maaf cepattt ! HAHA. melalui pemerhatian aku, kau tetap tak berubah. hayoiiii ! menyampah membuakbuak kat kau tahu? mmg dasar talam betol ! heyhey sudahsudah laa tu, stop nak buat muka kesian kau tu kat aku oke, aku dh tak terpengaruh lagi dgn permainan kau ny. buang masa jekk laa weyhh ! aku tak tahu laa mcm ner reaksi aku bile terserempak dgn kau nanti kan? oke oke buat dunno jekk taw, HAHAHA ! *gelakjahat*


pesanan istimewa buat kau
stop behave like **** !

TQ



0 lolipop (s):