Buddies

sedih ++


jam menunjukkan pukul 12.40 malam
hujan rintik-rintik, membuatkan cuaca malam ini sejuk
keadaan di luar jendela sama seperti perasaan diri ini
kedua-dua telinga disumbatkan dgn 'ear phone'
melayan lagu-lagu jiwang ++ feeling
otak pula masih ligat berfungsi, masih memikirkan tentang 'itu'
sepatutnya otak perlu direhatkan untuk memberi kemudahan kepada saya untuk menjawab kertas kimia 3 && fizik 3 yang memang ternyata susah bagi saya
tiba-tiba.......

sesuatu yang tak dijangkakan telah berlaku
mengalir sesuatu dari kelopak mata ini
deras deras && sgtsgt deras
kalau ditadah mmg penuh satu baldi
air mata ini mmg khas untuk kau, ambil laa, ikhlas aku bagi
berharap agar kau akan faham situasi aku ini
mood belajar hilang tah ke mana
jauh jauh && semakin jauh dari hidup aku
kau lena dibuai mimpi indah sedangkan aku ? aku membengkakkan mata setiap malam
tanpa segan silu mengalirkan air mata untuk kau
boleh tolong aku ? tolong hargai air mata yang aku keluarkan untuk kau
TERIMA KASIH !

0 lolipop (s):