Buddies

gastrik ?

just one word
ALHAMDULLILAH
untuk ape ehh ?
kerana saya telah berjaya menduduki
peperiksaan SPM fasa pertama dgn cemerlang && jayanya
cuma tadi semasa hendak menjawab
kertas sejarah 2, saya mengalami gastrik !

ohh gastrik ohh !
kenapalah kau hadir mase-mase penting seperti itu ?
kerana tidak dapat menahan kesakitan yang amat sangat,
saya telah dibenarkan keluar dewan && cikgu menghantar saya ke klinik
selepas kembali sihat saya memasuki kembali dewan peperiksaan
&& menyambung kembali menjawab soalan

pada percubaan SPM juga saya mengalami demam teruk
&& pada peperiksaan sebenar saya sekali lagi diuji oleh-Nya
ya Allah, mengapalah Kau menguji hamba-Mu ini sedemikian rupa ?
apakah perkara yang ingin Kau tunjukkan di sebalik semua ini ?
saya tahu saya tak patut pertikaikan semua benda itu
tapi saya lemah && tak kuat untuk hadap semua halangan yang mendatang
*mengalir deras air jernih*
;(

moga-moga peperiksaan SPM fasa ke-2 && seterusnya
akan dapat saya laksanakan dengan lebih cemerlang
&& moga Allah permudahkan perjalanan saya && kawan-kawan yang lain !


0 lolipop (s):