Buddies

shock ! -o-


Salam pada semua ! Sebulan juga laa sisenget tak meng-update blog kesayangan ni haa. maaf maaf maaf ye . ada juga kawan yang tanya ke mana sisenget menghilangkan diri . huh ! sorry ye kawan sekalian, bukan sengaja nak menghilangkan diri tapi keadaan yang memaksa . sorry juga kepada blogger yang dh followed blog ny, terima kasih btw. sisenget sudah pun melawat korang && dh followed juga (:

hmm, bila dah open acc ny macam-macam pula laa yang sisenget sudah tahu. macam-macam cerita, macam-macam perangai, macam-macam status && bla bla bla . FACEBOOK ? yes, that's was the main reason why I do all this . ahh ! now sisenget dah tahu hal yang sebenar . okayy sisenget sakit hati , marah , geram && so on . manusia berubah-ubah kan ? ada juga tetiba terlintas di fikiran ni nak close terus acc fb tu tapi nnt tak tahu lak perkembangan kawan-kawan . hmm tah laa pelbagai bukan ? huh !

sisenget sudah tidak ada mood nak tulis lagi, takut-takut nanti ada lak manusia yang terasa or kecik hati or marah kan ? huh ! so better sisenget simpan je apa yang sisenget rasa skrg ni . hmm byebye from now =.=


a word for today
" BE SILENT IS BETTER "


Photobucket

0 lolipop (s):