Buddies

aku kuatkan ?


Comel bukan gambar tu ? Sweet kan ? Hee (:

Okayy now Nana Puzi kuat ! Ye, aku mmg kuat . Just sometimes aku jadi lemah bila tak tahan nak hadapi sesuatu kesulitan. Normal laa kan manusia, perempuan lak tu. So takyah laa nak mengutuk aku belakang belakang okayy. FULLSTOP

Hari ni aku nak tidur dengan lena. Aku tanak tidur berendam air mata lagi. Aku tanak mimpi buruk lagi. Aku tanak melayan perasaan lagi sambil dengar Suria Cinta setiap malam. Aku tanak bermurung lagi. Aku tanak semua tu lagi ! Paham ? Aku nak mulakan hari aku esok dengan sejuta kegembiraan macam sebelum ni. Aku nak kembali ceria. Aku nak kembali tersenyum. Aku nak kembali bergelak ketawa. Aku nak kembali rasa semua tu setelah hampir lima hari aku tak ikhlas gelak && senyum. Ye, aku buadd buadd aku okayy. Aku buadd buadd nothing happened. Aku buadd buadd aku kuat. Aku buadd buadd aku tak sakit. Tapi now aku nak stop buadd semua tu lagi. Aku nak stop simpan perasaan sedih ni lagi. Aku nak buang jauh jauh segala episode sedih aku alami selama ni. Bolehh ka aku buadd semua tu ? :|

Btw, Thanks to TRIPLE'S ! Kalian ada untuk aku walaupun seminggu sekali kita jumpa. Sumpah, semalam aku rasa happy sangat sangat sebab over night dengan korang. Dah lama tak tidur bersama kan ? Last kita buadd macam tu time nak dekat SPM. Seriously best sangat wyhh ! Macam macam yang kita kongsikan. Gelak tawa kita tak berubah dari dulu sampai sekarang. Kalian pandai menceriakan suasana. Kerenah kalian buadd aku rindu, buadd aku senang, buadd aku senyum. Mana mungkin ada yang dapat gantikan tempat kalian dalam hati aku. Walaupun aku ada kawan baru tapi kalian tetap kawan terhebadd aku ! :D


And tak lupa juga thanks to budakk gedikk ! Kau pakar motivasi aku woii ! hahaha. Kau suka bagi kata kata semangat kat aku. Okayy aku amat hargainya tau. Ingat tu. Aku hope one day kau jadi pakar motivasi, bolehh ? So senang laa sikit kalau aku ada masalah nanti kan kan kan. hee (: Kau memang kawan yang baik !

Photobucket

0 lolipop (s):