Buddies

happy melampau (:


yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ! sorry guys sebab saya jerit kuat pula. hee. bukan apa, saya sangat sangat laa happy. kenapa kenapa kenapa ? hahaha. sebab saya tak sabar nak hang out dengan mereka yang sangat sangat laa saya sayang ! one of my lover, texting me asked about tomorrow whether wanna hang out or not. wait ! we all bukan nak celebrate V Day okayy ! itu haram wyhhh. minta minta laa dijauhkan okayy. shuuhhhh shuuuhhh shuhhhh. haha. itu baru kegembiraan yang pertama tahu. ade lagi ade lagi. teruskan membaca okayy. hee. perkara lain yang buadd saya happy macam orang kena merisik ialah lagi satu my lover replying my text ! haha. kejadah happy semacam ? sukati saya laa. hee. sorry harsh words :p . actually saya happy dia replying my text because dah lama dia tak reply text saya. sedihh je tnggu mesej dari dia. but finally berbaloi juga kan penantian saya selama ni ? hee, tengss dear because sudi juga kau reply text aku. sayang kau okayyy ! saya dah tak sabar sabar nak jumpa mereka. tapi tengah tengah time aku happy tu, bole lak kawan baik saya sorang ni call && nangis nangis. hayaa, mengapakah kamu sayang ? terkejut wyhh dengar kau nangis. relax laa babe, esok kita jumpa okayy. kau hug && kiss laa aku puas puas ehh. hee. saya tahu kenapa dia sedih. dia takut hilang saya. katanya saya sudah ade kawan baru, nanti saya akan lupa dia. heyy sayang, aku pernah cakap apa dengan kau ? walau macam mane pun, kau tetap kawan baik terhebaddd aku ! takde sape leyhh ganti tempat kau dalam hati aku. ingat tu ! aku sayang kau ! huh. okayy okayy kembali pada mood happy (: saya punya laa excited sekarang ni wyhh. sampai terus hilang ngantuk ni haa. hebadd bukan ? hahaha.

to my dearest :

Can not wait to see you guys laa wyhhh ! xoxo


Photobucket

0 lolipop (s):