Buddies

last day. byebye

Hyee readers tersayang ! (:

Harini hari terakhir aku kat Cheras. Ehh ehh mengapakah ? Relax semua relax okayy. hahaha. Actually aku nak pergi Johor Darul Takzim, follow my uncle && my aunt. Yeahh laa aku bosan duduk terperap dalam rumah kan so bila dapat peluang ni, aku tanpa segan silu terus katakan " Ya, nana nak ikut ! " bersemangat bukan aku ni ? hee. So aku tiba tiba rasa sebak pula nak tinggalkan Cheras. heyy watehel ?! Mesti korang rasa macam nak pukul aku je kan ? Ehh Johor je pun, bukan Sarawak pun wyhhh ! hahaha. Sorry guys, aku over pula. hee. Tah laa aku pun tak tahu kenapa aku rasa macam ni. huh =.=" !

Ni gambar gambar aku amek sebelum my uncle tersayang datang amek aku kat rumah. Sila laa lihat okayy. Kalau tanak pun takpe. Tiada unsur paksaan tau. hee (:


with my lovely brother. Hey, hope you miss me okayy. ily babe. rindu nak gelak gelak dengan kau. dah lama tak begitu kan ? huh =.="


Aku over ? Okayy great ! hahaha. Aku rindu kalian. Yeahh aku memang maksudkan nya :D

-----------------------------------------------------------------------------------

Special notes to :

  • incik boroi ku sayang, jangan gatal gatal tau. I sayang you sangat sangat okayy. I takan lupa tentang kita. You jaga diri ehh. I am gonna miss you dear ! Seriously ! huu. xoxo (",")
  • cik best friends ku, aku sayang kau tau. Aku rindu kat kau. Aku nak hangout dengan kau kalau bolee hari hari ! Rindu semua kenangan kita. tc babeyh ! *.*

Okayy bye bye readers, bye bye sayang, bye bye kalian. May your day will be great ! (:


Photobucket

0 lolipop (s):