Buddies

salak selatan .

terima kasih kepada wawa wiwi wuwu
kerana membawa saya berjalan-jalan di salak selatan
________________________________________________________

panas terik, berjalan kaki, melihat-lihat sekitar, makan soto, minum milo ais, hampir dilanggar kereta, naik tingkat 12, tgk cerita cartoon, betulkan shawl, turun lif, naik teksi, train rosak
_______________________________________________________

haha macam-macam bukan, ehh bukan itu saja okayy kawan-kawan
naik bas menuju ke satu lagi lokasi, okayy saya kaki rayau so ?
saya kuat ! yeayyy. bdn saya sakit, so biarkan saya sorang yang sakit
ehh tak puas jumpa kamu laa ! satu jam ? macam satu minit jee, huh
okayy saya mengeluh lagi, lagi && lagi setiap kali lepas jumpa kamu
masa sangat-sangat mencemburui kita bukan ? fine.


Photobucket

0 lolipop (s):