Buddies

Captain Ball

AKTIVITI SUKAN INSTITUT GENERASI

Venue : Taman Tasik Titiwangsa
Date : 26 March 2011

Okayy, tetiba aku && beberapa member yang lain excited nak join. HAHAHA. Nak bersukan laa katakan ye tak ye Cik Jahh oii ? Hee. We played Captain Ball. Seriously memang kelakar habis laa kan. Main untuk suka suka je, nak menang memang laa tapi impian tu berkecai. HAHAHA. Tengok aje laa ye gambar gambar di bawah ni (:


From left ; Cik Wawa, Cik Bedah, Cik Aimie && Cik Nana (me )


    

With Aimie (:

********************




With Wawa (:

*******************


Aku jadi monyet. HAHAHA :D


Siapakah lelaki ini ? Meet Hazim, my school mate :D


Memang penat sgtsgt ye kawan kawan. Balik pening pening kepala. Nasib baik naik train aku dapat tempat duduk. Kalau tak, gerenti aku pengsan. *mengada* Dah banyak tenaga digunakan untuk main permainan ni, mula laa aku terasa lapar. Then sanggup tu aku pergi kenduri kahwin dengan penat penat nya. Bukan apa, aku terlalu lapar && tanak menghampakan Cik Munirah yang beria sgt nak pergi. Sungguh kenyang ! HAHAHA ;D Ouhh yeahh ! Sorry to si dia because tak teman dia. Aku penat sgt then for usre tidur awal kan kan kan ? Hee. Sorry ye wahai incik boroi ! (:


Photobucket

0 lolipop (s):