Buddies

Honestly is the key

Salam readers (:


" MAKE SOMEONE HAPPY "

Yeahh, that's what I always wanna do. Aku nak orang sekeliling aku happy dengan kehadiran aku. Terutama keluarga, kawan kawan && for sure my boroi. Sometimes aku simpan perasaan marah, cemburu, sedih, kecewa && bla bla bla. Because of what ? Because, I just wanna them to be happy. Just wanna them to smile. Just wanna them to laugh. When I see them happy, smile && laugh, I will feel the same way. Easy right ? Kadang kadang orang kata, tak elok simpan perasaan tu nanti merana diri. Kita kena selalu luahkan apa yang kita rasa. Orang bukan kenal kita 100%. Orang tak tahu isi hati kita. Orang tak tahu keinginan kita. Orang tak tahu sifat kita. Orang tak tahu apa yang kita suka && tak suka. Diri kita sendiri yang mengenali siapa kita 100%. Bila kita marah, kita kena bagitahu orang tu yang kita marah dengan sikap dia. Bila kita cemburu tengok dia dengan orang lain, kita kena bagitahu dia supaya dia tahu kita sayang dia && tanak tengok dia dengan orang lain mesra mesra. Bila kita terasa dengan kata kata dia, kita kena bagitahu dia supaya dia akan lebih berhati hati dalam percakapannya. Bila kita risau dia rapat dengan orang lain, kita kena bagitahu dia supaya dia tahu dia amat istimewa dalam hati kita. Tak salah && tak susah kan untuk kita berterus terang ? Sebenarnya bila kita asyik pendam perasaan kita, lambat laun kita akan rasa macam orang tak paham kita. Tapi kita sendiri yang tanak bagi peluang kat orang untuk memahami kita. kan kan kan ? Aku amik iktibar dari apa yang aku lalui selama ni. Orang selalu cakap, susah untuk berubah. Tapi kalau kita betul betul ingin berubah, nothing impossible kan ?

a word for today
" BE HONEST IS THE BEST WAY TO PROTECT A RELATIONSHIP "

Photobucket

0 lolipop (s):