Buddies

Terlalu rindu :'(

Blog NANAPUZI berwajah baru. Yeayyyy ! Okayy aku sudah terlalu bosan dengan design yang lama so aku ubah suai. Tapi takde laa cantik beno macam kamu punya. Janji aku puas hati dengan hasil kerja aku ni. Cewahhh ! :D

Sedang aku belek belek PhotoBucket aku, tetiba aku terjumpa gambar kat bawah ni haa .



caption : Gambar ni di ambil semasa kami sedang bosan duduk di rumah (:

******

 Aku rindu kau gumukkk. Sungguh ! Aku tak tipu :(
Tadi tak dapat nak text dengan kau sebab kredit aku takde
Bila aku called kau guna phone ma, aku tak dengar suara kau
Maybe phone kau rosak. Aku terus masuk bilik. Kecewa. Sedih.
Bila aku keluar bilik, Ma && Abah sibuk dok bincang bila nak amik kau.
Aku excited gila dengar depa bercerita.

" Akak balik 5 May ni ", kata Puan Ramizah

Hati aku kata, " Lambatnya. Aku kena tunggu lagi tiga minggu " Hmm. 
Kenapa sekarang aku jadi makin rindu kau ye kak ?
Sebelum ni takde pun aku rasa rindu teramat sangat kat kau.
Pelik kan ? Kau pun rindu aku && Ijadd kan ? :(

Terlalu banyak cerita yang aku nak kongsikan.
Terlalu banyak aktiviti yang aku nak kita lakukan bersama seperti dulu.
Shopping, bergelak ketawa, bergurau, sepak terajang, berjaga hingga larut malam && bla bla bla

Nur Shahrina Binti Muhammad Puzi
Saya Rindu Awak Sangat-Sangat
:(

******
_luahanhati_
:: Terlalu sunyi tanpa kau di rumah ::

2 lolipop (s):

Anonymous said...

wehhh thanks so much coz you've writing for me ! terharu babe ! :)

.: btw, I MISS YOU TOO :.

-eyna-

nanapuzi said...

@Anonymous

Most welcome babe. Muahhhx (: