Buddies

TRIPLE S, BERAKSI !

Tarikh keramat, 4 April 2011 pelbagai kejadian yang berlaku. Early in the morning, I got a good news that my beloved aunty got a cute baby girl ! Okayy I am so excited, I can not wait to see the baby ! Then the other thing is, one of my beloved friend asked me to hang out. TRIPLE S beraksi kembali setelah sekian lama kami tidak keluar bersama, secara tiga orang SAHAJA ! hehe. Sgtsgt seronok keluar bersama mereka tadi. Sorry to our beloved guys because kami tinggalkan mereka di rumah. HAHAHA :D

Down here are the pictures of TRIPLE S ! (:


Waiting for a train


Heart them ! (:


Kenapa selipar Body Glove boleh tersesat dekat kedai Nose ? Pelik kan kan kan HAHAHA :D


TRIPLE S !


Thanks Ep sebab belanja aku && Mun. Thanks a lot syg ! 


Kenapa aku pendek ? Aishhh ! I wanna gain my height ! grrrr ~

*************

TIMES SQUARE-SUNGEI WANG-PAVILLION

0 lolipop (s):