Buddies

Dah nak sambung belajar dah kan

Tup Tap Tup Tap.....
Amboi dah pertengahan bulan May oii. Ada kawan-kawan yang nak pergi ke alam Universiti. Menjadi mahasiswa && mahasiswi. Kalau Aku pilih nak masuk Matrikulasi Selangor, dah tentu tarikh 23 May Aku akan pergi belajar. Nampaknya budak budak Matriks akan belajar dulu. Jelesnya. huhuhu. Budak budak yang nak masuk Universiti lak 20 && 21 May ni depa dah pergi daftar. Wahhh. Mesti kalian excited kankankan ? Mesti dah packing packing barang kan ? Mesti dah nangis nangis sebab sedih nak berjauhan dengan family, kawan2 && orang tercinta kan. Hehehe.

Hope you guys will do the best. Dah belajar kat sana, dah jumpa kawan baru nanti jangan pula lupakan Aku ye. Keep kenangan kita sampai akhir hayat kalian tau. Yang penting, nak kahwin nanti jangan lupa bagi kad jemputan kat Aku tau. hihihi. Heyyy, gonna miss you all ! xoxo :)

Another two weeks giliran Aku pulak nak mem-busy-kan diri. Packing packing barang. Outing before fly to Bumi Kenyalang. Nangis nangis. HAHAHA :D Alaa sedihh laa dude ! Jauh deyhhh :'(
Boleh ka Aku survive kat sana sorang sorang ye ? Teeettttttt =.="

Paksu pesan suruh Aku jaga diri sebab kat sana banyak yang suka amalkan ilmu hitam. Demn. Betul ka kalian ? Serammmmnya. Hope Aku selamat kat sana. Amin.


Photobucket

0 lolipop (s):