Buddies

Dalam dilema :(

Huh ! Now aku dalam dilema.
Tak tahu nak pilih yang mana yang terbaik untuk masa depan.
Matrikulasi Selangor, course Sains
atau
Asasi Sains Fizikal, Unimas ( Sarawak )


Aku minat Asasi Sains Fizikal. Tapi masalahnya, jauh lak
Nak masuk Matrikulasi, ada subjek Biology. Aku tak minat.


So ?
Arrggghhhhhh !
Kusut wyhhh kepala aku !
Aku tanak laa silap step. Ni masa depan.
Mana boleh main-main ouhhh.


Sesiapa yang ada pandangan, sila laa tolong aku.
Bantuan anda amat amat laa diperlukan ketika ini.
Terima Kasih.

Photobucket

2 lolipop (s):

LadyAnna Choihasoo said...

saye rase kan awak ... awak mek ape yg awak minat :) jgn mek yg menyiksakan diri semate2 subjek tu UP je :)

pilih lah ape yg kamu suke dan boleh lakukan :)

ta semestinye kamu kelas sains , smbong blaja pon in sains :) ta semestinye kan ? :P

klo u minat pilot , u jd lah pilot , klo u minat jd accountant , u jd lah :)

SPM tuh hanye penentu kite nak masok institut yg mana shj :) tp klo ta minat ta guna juga :P

hidup ni cume skali jea , bia lah kerja cari kite bkn kite cari kerja :) tanamkan lah dlm2 ayt uhh :)

kerja skang susah dapat , ta semestinye u da de degree u ade kerja kan ?

:)

so , think masak2 :) jgn seksa diri krne subjek tu u ta minat :)

peace !!! :P

nanapuzi said...

waw, banyak nya kata2 perangsang u. i likeeee :D Thanks yaw coz bagi pendapat. Really hargai :)