Buddies

Long Distance

Aku selalu buadd statement macamni kan; " Belum pergi dah buadd hal "

Ye, sumpah Aku terasa dengan kau lately ni. Kau lain. Aku diamkan aje. Dengan alasan, malas nak gaduh.
Tapi bila Aku diam, menjadi-jadi lak. Bila Aku bising, kau kata menyampah. Demn laa !
Kau nak apa sebenarnya ? Cecite cecite. Huh.
Sometime Aku rasa kau ada hide something from me. Tapi apa ? =.="

Kau selalu hilang. Takpe. Aku sabar tunggu kau. Maybe kau busy.
Nanti bila Aku busy dengan study, kau akan sabar tunggu Aku tak macamne Aku sabar tunggu kau ?

Petang tadi saja jalan-jalan dengan kawan.
Then dia berdialog, " Na, macamner nanti kalau kau belajar ? Dia macamner ? "
Heyyy kawan, kalau kau pun dah duk risau pasal dia. Apatah lagi Aku wyhhhh.
Tapi takpe. If kitorang takde jodoh nak wat mcmner kan. Nak tanak kena terima gak.

Aku bukan nak berpikiran negative tapi kadangkadang Aku terpikir, bila Aku dah dekat Sarawak nanti dia akan ada peganti Aku.
Kuat ka Aku nak terima segala kemungkinan tu ehh ?
Baktia selalu cakap Aku kuat. Tapi Aku tahu dia tipu. Dia saja nak sedapkan hati Aku.
Tapi thanks laa sebab selalu bagi kata-kata semangat kat Aku wyhhhh. Kau memang kawan yang baik, Baktia !

Hmmm. Semuanya berubah sebelum Aku pergi. Sedihhhhnya:'(



Lagu ni Aku tujukan kepada semua yang Aku sayang && yang mengenali Aku.
Byeee. Assalamualaikum.

0 lolipop (s):