Buddies

Lovely Siblings ^^

~ iklan Nur Kasih The Movie di televisyen.

Secara tetiba Aku bersuara, " Alaa, bila nak tengok movie ni ? "
Adik respond, " Ehh jom laa. Jom laaaaaaaaa " Dengan bersemangatnya :)

Then minta permisson dari Abah kesayangan. Yes, he gave us a green light ! Yahoooooo :P Plus he gave us money. HAHAHA. Sayang Abah sangat-sangat. Muahhhhhh :-*

Okayyy, Pirates Of Carribean was chosen ! Rugi kalau siapa yang tak tengok. Plan nak tengok Nur Kasih tapi takde lak. Aishhhh. Takpe laa, movie tu Aku tengok next week. Hamboiii, banyak nye duit Aku. Hihihi :P Takpe, Aku nak pi Sarawak dah. Bolehh laa minta duit dekat parents. heee. Jahatkan Aku ni ? :)
**************
Nah, tatap laa gambar permata hati En Muhammad Puzi && Pn Ramizah ni. 


I love my siblings ! xoxo :)


Photobucket

0 lolipop (s):