Buddies

Without me. TQVM !

Today they create a great sweet moment again.
WITHOUT ME !


Okayyy takpe. Aku terima ja. Excited sgt kan kan nak pi hari Isnin JUGAK ! Macam laa takde hari lain. Hmm. Tipu kalau aku kata aku tak terasa. Sedihh sgtsgt dengan sikap kalian yang tak pernah nak paham aku. Just ikut kehendak && keseronokan kalian. Semalam kalian push aku macam hape ja kan. Semalaman aku tak tidur lena. Jatuh lagi air jernih ni. Semakin hampir dengan tarikh itu, semakin sedih && sebak aku rasa. Aku tak kuat ! Aku tak ready ! ;'(


Tapi aku kena terima gak hakikat yang one day after aku fly to Sarawak, you guys will be happy without me. Right ? Hmm. What ever it is, I love you guys ! Thanksss .


Darling, I know you will be happy without me by your side. fullstop.

monolog,
" Tika ini, aku teringatkan kau. Kalau kau ada sekarang, kau pasti dengar luahan hati aku. Kau akan bagi kata kata semangat kat aku. Tapi aku tahu tiada lagi keadaan itu kerna kau sudah jauhh di sana. Aku tanak ganggu kau. Hmm. Aku rindu kau ! "

Notes;-
Keep silent will make me feel better

0 lolipop (s):