Buddies

getting better

harihari bangun lambat, matahari dh terpacak baru nak bangun
haiiyaaa ! anak dara apakah ini?
hahaha (:

itu budak yang saya syg sgtsgt selalu jadi jam loceng saya
harihari itu budak akan call && suruh anak dara pemalas ini bangun
&& harihari gak laa anak dara pemalas ini dengar itu budak membebel
sakit telinga anak dara pemalas ini tahu tak ?
tapi best gak, itu budak care sama anak dara pemalas ini
sayang bangat sama itu budak !
*gediktahapmaximum*

sejak akhirakhir ini saya terasa sgtsgt dengan itu budak
itu budak buat saya ini semacam robot !
saya sabar jekk sebab tanak kami gaduh, tapi takan itu budak tak paham
yang saya terasa sama dia kot ? huuh ~
tapi sejak semalam saya dh kembali ceria seperti dulu !
terima kasih pada itu budak kerana kembalikan hubungan ini seperti dulu
kami hampirhampir cerai tahu ? ishhh ~
itu satu kesilapan laa budak ! jangan sesekali cakap pasal cerai boleh ?
nah amek nyh- duusssshhhh ! ahhaha

p/s:: saya sayang itu budak sgtsgt ! :D


0 lolipop (s):