Buddies

tears && tears


yeahh ini laa yang sedang aku alami sekarang
rase sedih sgtsgt tapi tak tahu sama ada aku patut nangis atau tidak
&& tak tahu untuk apa aku perlu menangis
tapi yang aku pasti, hati aku sakit sgtsgt
owhh tolong laa bantu aku
keluarkan laa aku dari kotak sedih ini !
aku tak boleh stand dengan keadaan ini lagi !
aku tak tahu semua ini berlaku atas sebab apa
aku terlalu emo ? aku terlalu berfikir ? ikutkan perasaan ?
aaaahhhhhhh ! aku tak tahu !!!
yes ! aku mengaku kdgkdg emosi aku tak stabil

kata org," alaa, bnd kecik pun ko nak pkr mcm nk mati"
kata aku," aku yang mengalaminya && aku je yang tahu."
kata org," dah laa na, jgn pikir2 lagi."
kata aku," biarlah pikir, aku mahukan terbaik utk diri masing2."
kata org," kau ni baik sgt laa na."
kata aku," bukan baik tapi aku mahu org yang aku syg bhgia."
kata org," come on laa naa, chill !"
kata aku," oke, i will."
kata org," life must go on."
kata aku,"life will not go on without our lover by our side."

apa-apa pun kata orang, aku ada jawapannya
mungkin orang akan kata aku ny mereng+mengong+gile+mental
tak kesah pun, i noe myself better than you noe me

mood:: unstable =|

0 lolipop (s):