Buddies

cinta monyet sejati ???


sebenarnya dah lama aku nak post pasal benda ni tapi aku asyik lupa jekk. aishhh ! apa nak jadilah dengan NUR SYAZANA nie kan, asyik lupe jekk. tulaa selalu sangat sangat makan maggi, nie laa akibatnya. hayaaa ! HOHO (:

kejadian ni berlaku semasa aku && kawan baik aku dalam perjalanan ke sekolah. setiap masalah semua aku cerita kat kawan baik aku. kiranya semua rahsia aku ada kat tangan mereka laa, aku dah anggap mereka macam adik beradik aku sendiri.saya sayang bangat laa kat kamu berdua !

.....sesi dialog bermula.......

SAHABAT : Na, bila laa agaknya kau nak jumpa dengan "cinta monyet sejati" ehh?
SAYA : *terkejut* (1st time dengar ayat tu) cinta monyet sejati? HAHA, kelakarnya weyhh! aku rase aku takan jumpa kot dengan cinta monyet sejati.
SAHABAT : *berkerut muka* kenapa ?
SAYA : cinta monyet hanya berlaku pada zaman sekolah. hello kawan ! lepas nie, kita dah abes sekolah laa. So i just hope i will get the true love one. HAHA !
SAHABAT : owhh yelaa kan. hope soo laa.


sahabat sahabat ohh sahabat, i know you care about me, but you don't have to worry about that. setiap orang ada jodoh masing-masing, so am i. everything happens for a good reason dear ! memang laa aku akan sedih++ bila kecewa disebabkan C.I.N.T.A tapi lama-kelamaan aku akan kembali seperti dulu but it takes time gak laa. i will happy, smile && laugh when both of you are by my side. tapi aku tahu takan selamanya korang akan berada dengan aku kan? i know, i know, i know. huh! but trust me sahabat, korang memang yang ter-HEBADD ! sayang ++ kat korang weyhh ! muahhhhx ~


0 lolipop (s):