Buddies

IMYSM . . .

I miss you! Pictures, Images and Photos

*shout it loud*
AKU RINDU KAU WAHAI SI HELMET MERAH !

sungguh sungguh aku rindu kau.
rindu dgn suara kau, rindu dgn belaian kau, rindu dgn tawa riang kau,
&& rindu segala-galanya tentang kau.
perasaan ini memberontak inginkan kehidupan seperti dulu
owhh ! rindunya setiap saat bersama kau.
tapi kau semakin jauh jauh && jauh
kau mendiamkan diri tanpa kata, menjauhkan diri tanpa bayang
setiap hari aku mencari kau, menunggu kepulangan kau
tapi aku tahu kau takan pernah kembali lagi di sisi ini
sakitnya hati nak melawan perasaan ini
tak sanggup lagi berpura-pura seakan aku bahagia tanpa kau
sedangkan hakikatnya aku tidak bahagia sejak kau pergi.
setiap malam aku mengharapkan agar sesuatu yang baik akan berlaku pada keesokan harinya
aku hanya sabar menunggu menunggu && menunggu
tapi sampai bila ?


0 lolipop (s):