Buddies

RUMUSAN

setelah seminggu melayari harihari di bulan Oktober
saya ingin membuat rumusan tentang semua perkara yang telah saya alami . . .

1) KEMUNCULAN MR.STRANGER
kali ini banyak pula cite pasal mamat ni. post yang terdahulu juga saya telah bercerita tentang makhluk ini so saya tak nak cerita pasal ni lagi. cukup laa saya bagitahu janta itu telah membuatkan saya rimas teramat sgt ! kejadian ini membuatkan saya ingin menukar nombor telefon.
peringatan --> kita perlu berhati-hati dgn keadaan sekeliling.

2) CUACA
cuaca sekarang yang selalu mendung, hujan, suram, sunyi sama dgn keadaan saya. keadaan tersebut seakan memberi petunjuk kepada saya bahawa sesuatu akan berlaku. baik atau buruk? no komen !
hikmah --> mungkin saya akan mengalami keadaan yang lebih baik daripada sebelumnya

3) KEMBALI SEMULA
owhh dia muncul balik dalam hidup ini. apa saya rasa ? owhh jujurnya seronok sebab dia masih ingat saya && anggap saya kawan dia. macam macam cerita yang dikongsikan. apa hikmah disebalik ini ?
tindakan --> sabar menunggu dengan hati yang tenang .

4) KESERONOKKAN
gembira gembira & sgtsgt gembira bersama-sama teman, sahabat, kawan. dengan menghabiskan masa bersama mereka, saya telah dapat melupakan seketika masalah yang sedang saya alami. terima kasih semua ! saya sayang kalian !
harapan --> kita akan bersama selamanya sampai saya mati oke .

5) KEPULANGAN
owhh kakak saya ingin pulang ! yeayyyyyy ! boleh laa dia jadi peneman saya di rumah yang sunyi ini. boleh juga laa saya luahkan segala macam perkara yang saya alami. harap kakak akan memberi kata-kata semangat kepada saya.
perasaan --> terlalu gembira && terlebih excited

0 lolipop (s):