Buddies

titik noktah (.)

setiap ayat pasti akan di akhiri dengan titik noktah .
hidup kita juga akan di akhiri dengan titik noktah .
setiap yang berlaku juga akan ada penghujungnya, pengakhiran yang membahagiakan ataupun pengakhiran yang menyedihkan .
cerita K.I.T.A juga telah menemui titik noktah .
sedih sedih && sgtsgt sedih dgn apa yang telah berlaku .
tapi aku percaya setiap yang berlaku pasti ada hikmah yang tersembunyi .
oke ! aku akan sabar && tabah hadapi semuanya .

sudah lewat malam, otak masih ligat berfungsi memikirkan tentang K.I.T.A
mata terasa sgtsgt laa berat, mungkin penat .
lagi sekali mutiara jernih jatuh jatuh && jatuh tanpa dipaksa .
semua mutiara yang jatuh tu istimewa untuk kau seorang, ambik laa .
sedih ++ kecewa ++ tak sangka ++
aku masih memikirkan tentang K.I.T.A && mencari punca semua ni .
jika aku bersalah, maafkan laa && jgn laa kau diam tanpa kata .
kau noktahkan cerita K.I.T.A tanpa aku mengetahui punca sebenar .
aku hormat setiap perkara yang kau nak && berharap kau bahagia tanpa aku .
terima kasih atas segala-galanya .

0 lolipop (s):