Buddies

detik perpisahan


mood pada malam malam ni, agak sedih sikit
kenapa kenapa kenapa ?
tadi si dia text, ckp pasal perpisahan
sedih laa pula, sebab sebelum ni kami tak pernah
berpisah dalam tempoh yang lama
walaupun satu ketika dulu masing-masing pernah ada kekasih
tapi agak berat untuk kami lepaskan antara satu sama lain
apabila masing-masing kembali single, kami akan rapat kembali
kami tak pernah rasa perpisahan dlm tempoh yang lama
bagaimana kalau kami ditakdirkan berpisah dlm tempoh yang lama ?
boleh ke saya hidup tanpa dia ?
boleh ke saya jumpa orang seperti dia ?
dia akan lupakan saya ke ehh ? nama penuh saya ? birthday saya ?
banyak nye persoalan yang bermain dlm kotak fikiran saya sekarang
takutnya ! sanggupkah saya nak lepaskan dia ? ihklas ke ? rela ke ?
kalau pun bnd tu berlaku, saya harap sgt dia takan lupa
setiap kenangan antara kami
saya harap dia akan bahagia tanpa saya && berjaya dlm hidup
saya juga berharap agar setiap impiannya akan tercapai dengan cemerlang
huh! saya pasti merindui kamu !
saya tahu sejak kebelakangan ni, kita agak dingin
kenapa ? sayakah yang salah ? mungkin saya takut
nak lepaskan awak pergi dari hidup saya
tapi saya tahu satu hari nanti saya terpaksa juga lepaskan awak pergi
kita semakin hampir dengan detik perpisahan kan
kawan-kawan saya yang lain tak sabar menanti tirai 2011 dgn gembiranya
tapi saya pula takut untuk menghampiri detik perpisahan
saya harap saya dapat hadapinya dengan tenang
setiap yang berlaku tu ada hikmahnya kan
oke oke oke saya akan terima dengan hati yang terbuka
sekiranya perpisahan berlaku dlm hidup saya


0 lolipop (s):