Buddies

my first time

MALAYSIA vs VIETNAM
tahniah kepada pemain-pemain Malaysia !

buad pertama kali nya saya telah menonton perlawanan itu secara live di Bukit Jalil, Hoho, saya gebang ? saya berlagak ? ohh WHATEVER laa kawan yang penting saya rasa seronok sgtsgt tahu macam macam gelagat yang ditunjukkan oleh setiap warganegara. Baru laa saya tahu sukan memang membentuk perpaduan. Pelbagai lapisan masyarakat tanpa mengira agama, bangsa && kaum hadir sama sama memberi sokongan padu kepada pasukan Malaysia. Lagu Negaraku bergema di dalam stadium, membuatkan saya berasa bangga ! Apabila pasukan Malaysia menjaringkan gol, satu stadium bersorak-sorai termasuklah saya, hehe. Sorakan itu ialah sorakan pertama saya secara live tahu. Sakit anak tekak ini. hehehe, saya rasa mahu melihat Malaysia ke final && mahu menonton secara live lagi (:


0 lolipop (s):