Buddies

jujur dari sisenget !


dirty note : entry ni khas untuk you, you && you

*shout&&loud*
I MISS YOU GUYS SO DAMN MUCH !

jelas bukan apa yang aku cakap kat atas tu untuk kalian ?
aku rindu kalian tersangat-sangat wyhh !
rindu nak borak-borak, rindu nak gelak-gelak, rindu nak gurau-gurau
ahh ! sedihnya bila pikirkan balik semua kenangan kita selama ni
kalian sudah jauh atau aku yang menjauhkan diri ?
sumpah aku terasa kehilangan kalian especially ANDA !
betul ka aku akan hilang dia && kalian ?
aku kena siapkan diri untuk terima apa-apa kemungkinan lepas ni

*stooooooppppppppppppp!*
wahai rubbishh thinking, tolong laa kau main jauh-jauh !
jangan dekatkan lagi dengan diri aku bolee tak ?
aku tanak pikir bukan-bukan laa ngekk

okayy okayy nanapuzi, be strong !
ingat pesan cikgu BI iaitu Puan Noraizah, " we must have positive thinking "
yeahhh ! positive thinking, positive thinking
-------------------------
a few minutes later sisenget sudah mampu untuk tersenyum :)
why ? sebab dia tak mandi lagi && dah lambat untuk pergi class !
BHAHAHAHAHA :D

attention !
I will always remember your last words until I die

Photobucket

4 lolipop (s):

ima miszu said...

saba yea nana, mane la tahu orang yang anda rindui tuh lagi tersangat rindu akan anda bagaimana?
who knows ryte? hihi

*poyo jeh ima ni :D

dayanadarmawi said...

erhh,nnti sya bakal mewarisi prasaan RINDU nk mraban bersama teman tersygg hha :)

nanapuzi said...

cik ima;
kalau dia pun rasa mcmtu bagus laa, kalu tak ? hhaha.

nanapuzi said...

cik dayana; betul tu ! so gunakan laa masa ni untuk bersama-sama teman tersayang. nnt dah takde lagi saat macam dulu. tak sama macam zaman sekolah :)