Buddies

bad-good

bipp bipp *mesej masuk*

" Morning syg, jom keluar tengok wayang "

watehel ? Hati aku tak tenang lagi, fikiran aku still ade virus negatif yang kuat, mata aku still lebam sebab nangis semalam tapi kau still bolee nak ajak aku keluar ? Okayy aku tahu kau nak betulkan keadaan yang semakin teruk itu. Bila nampak kau, aku rasa nak peluk kau. Sumpah aku rindu kau sgtsgt. Tapi aku takde kekuatan buadd semua tu. Sorry sebab aku layan kau badly sampai kau takde mood && buang roti yang kau beli untuk aku. Terkejut && tergamam kau buadd action macamtu. First time aku nampak kau pandang aku macamtu, mata kau merah, kau tenung aku dalam dalam. Aku takut. Then aku luahkan segala benda yang aku pendam selama ni. Sumpah aku rasa nak nangis masa tu tapi aku tahan. Kau pandai kawal keadaan, aku suka sikap kau yang tu. Kau bawak aku pergi tempat lain, kau bawak aku pergi book shop. Tempat yang aku suka. Sorry for once again sebab aku tak layan kau nicely. 

* Watching World Invasion *

Okayy, cerita tu best ! Tapi aku macam tak paham sgt, rasa macam nak tengok lagi sekali aje ouhh. Lepas dah tengok wayang, kita pergi makan. Time tu kita jadi bisu. Just tulis dalam fon then tunjuk kat kau, then kau replied buadd benda yang sama. Aishhh. Tapi takpe, dah berat sangat kot mulut nak bercakap kan awak ? Fine. 

We are being back to normal after storied about SPM's result on 23 March ni. Thanks wahai result sebab menyatukan kami balik. Macam kelakar aje alasan tu kan kawan kawan ? HAHAHA. Lantak pi laa kat hangpa, janji chek dgn dia dah okayy. Bila dah kembali senyum, bergelak ketawa kan mula laa aku nak cakap yang aku tak puas keluar dengan dia harini. hee, gedikk kan aku ni ? weeeee :P 

Takpe, kalian doakan laa moga result kami okayy ye ? Sebab bolee keluar dengan dia lagi. HAHAHA *tetiba. Hope takde benda lagi yang datang && merosakkan memory aku yang dah pun aku formatkan. Semua virus negatif tu aku dah buang. 

Yeayyyyy ! Aku kuatkan ? Okayy thanksss :P

Photobucket

0 lolipop (s):