Buddies

Bergand ganda dari semalam ^^


Today we meet again. Semalam jumpa, harini pun sama. Saya nak hari hari jumpa awak bole tak ? Hee. Harini, saya lebih bersemangat dari semalam. Kenapa ? Sebab saya dah semakin pulih dari muntah muntah kelmarin. Biasa laa, orang dah sihat begitu laa reaksi nya. HAHAHA.
..
..
..
Start from
Hang Tuah's station

Then
Played bowling

Next
Searched for my stuff

After that
Played archery

Go on to lunch at SubWay

Lastly
Went back with train to Bandar Tasik Selatan
..
..
..

*************

Totally saya penat sgtsgt dari semalam. Sakit kaki kan awak ? Tapi puas kan awak ? hehe.
Bila bas dah sampai, ramainya laa manusia yang nak naik bas tu. Aishhh. Penat nak beratur panjang so saya tunggu sampai dah reda sikit. Si dia cakap saya degil. Ehh kenapa ? Tah =.="
Tengah syiokk syiokk beratur tu, bole pula ade orang tak siuman ni tolak saya.
Amboi, banyak cantik muka kau tolak aku kan. Aku dah laa tengah sakit kaki. Penat beratur.
Kau dengan selamba adab nya menolak aku dengan seronoknya ye.
Nasib laa saya tak jatuh tersembam kat atas jalan tu.
Kalau jatuh tadi macamne ?
Aishhh, nasib laa kau gila. So aku maapkan aje laa.

*************

" Keep counting for another date "
(:

Photobucket