Buddies

Himpunkan sekali


Semalam best sgtsgt. Lepak-ing with them again. Gelak sakan kami. Macam macam benda yang dikongsikan. Okayy, sumpah saya sangat sangat rindu saat semalam :)

*****

Harini, saya duduk rumah aje. Okayy, sumpah bosan gila gila. Online aje laa keje saya sementara nak tunggu si dia free. Fine, saya tak kesah pun tunggu dia tapi sanggup pula ka dia menunggu saya ? A big question mark on that.

*****

Sejuk sgtsgt harini, dah rasa macam dekat overseas pula ye. Tadi online, chat laa dengan school mate saya. Alahai, 23 March ni result ? Seram nyahh oii ! HAHAHA. Saya mimpi buruk pasal result, lagi seram laa dibuaddnya tahu. Hopefully mimpi tu sekadar mimpi, bukan sebagai petunjuk :(

*****

Tangan kiri saya sakit. Kenapa kenapa kenapa ? Kemungkinan ada dua sebab. Yang pertama, sebab memanah last Thursday bersama si dia. Yang kedua mungkin sebab si dia tumbuk saya dengan kuat && seronoknya. Awak tumbuk saya macam tumbuk bantal aje kan. Aishhh. Lebam kot awak, huu. Actually saya gak yang salah sebab cabar dia tumbuk saya, dia tu pantang dicabar so dia pun sahut laa cabaran saya. HAHAHA. Padan muka saya kan kawan kawan ? Weeee :P

*****

Okayy laa readers, that's all for today
Bye Bye

0 lolipop (s):