Buddies

Sekadar pendapat

" Menunggu memerlukan tahap kesabaran yang tinggi && perlu berfikiran positif untuk mengelakkan daripada berlakunya salah faham serta pergaduhan. "

-nanapuzi,


*****

Basically, siapa yang sanggup menunggu ? Tell me right now ! I am sure no one yang sanggup menunggu kan ? Semuanya nak cepadd, dalam erti kata lain GELOJOH . hahaha. Okayy honestly aku bukan laa penyabar sangat. Aku cengeng, aku tak kuat. Bila aku rasa give up, aku nangis. Mengada-ngada kan ? Okayy I knew it, shut up ! Heh. Tapi tapi tapi kan, now aku dah tak rasa macamtu dah. Aku pun tak tahu kenapa && since when aku dah tak pandai nak merajuk-rajuk ni. Pelik ? Aku lagi laa double, triple pelik yawww. Never mind. Actually aku pegang kata kata someone ni. Katanya, " Jangan laa nak amek serious about what I said. U know I suka bergurau kan ". Yeahhh ! Since that laa kot, aku dah tak merajuk-rajuk ni tapi tipu laa kalau aku cakap aku tak takde langsung perasaan "TERASA" kan. Still ada perasaan tu tapi now aku dah dapat kawal perasaan tu. Give a big claps for me darlinggg ! HAHAHA :D I believe, setiap perkara baik or buruk yang kita buadd pasti ada balasannya kan ? Okayy, I believe on that ! (:

*****

Photobucket

0 lolipop (s):