Buddies

UNPLANNED : Met again with them !

Hey all ! Dah lama rasanya tak update blog kesayangan aku ni. Agak busy && kemalasan mendadak telah menyerang aku. Okayy entry kali ni aku nak share tentang feeling aku bila dapat jumpa dengan budak budak SKPD batch 2006 ! Sumpah sgtsgt seronok wyhhh ! Pertemuan yang tak dirancang. Pertemuan yang diatur oleh Polis Diraja Malaysia dengan kerjasama UiTM. Nak cite panjang lebar pun tak guna sebab aku malas. HAHAHA. So let's take a look at our pictures down here (:


From left : Ep, Sherry, Nana (me)


Sherry, it had been 7 years we didn't meet right syg ? Finally we met up at Maktab Polis Diraja Malaysia. Sumpah rindu kau ! Sakit perut nak bergelak ketawa dengan kau (:


Met Afiq && Arif. Ikram was there also but his picture is not here.


Ep, Ayish, Nana, Mun
*hensem kan dia ? hehe*

_______________________________________________

Budak budak lain yang aku nampak && jumpa tapi takde dalam gambar ialah Faiq Lutfi, Faiq Ikmal, Izzah Fathiah, Farah Hani, Hamizah, Diana Raif, Amira, Ain, Adila, Shahira Hasni. 


Photobucket

0 lolipop (s):