Buddies

Nakk baju niii ! Hee


*Sila abaikan si lelaki && si perempuan tu. Just fokus pada baju*

Actually tetiba pula aku addict dengan baju ni. Sebelum ni tak pun. Tah kenapa laa agaknya ye ? Cecite cecite cik nanapz oii ? HAHAHA. Ini semua pengaruh kedai superhero yang ada kat Pavillion, tak ingat pula apa nama kedainya. hee. Haritu jalan jalan kat sana bersama si dia, then kami tertarik dengan kedai itu. So terus masuk. Honestly memang teruja gila. Jakun pula aku kan masuk kedai itu. Okayy fine, tak kisah laa apa yang korang nak cakap. Aku bukan selalu pun lepak kat sana. Haritu pergi pun sebab nak tengok wayang tapi ramai sgt manusia so terpaksa cancelled && jalan jalan dalam Pavillion tu. Okayy enough. 

Nampak tak huruf apa yang ada kat baju itu ? Sila jerit kuat kuat ye, saya pekak so kurang dengar. HAHAHA. Huruf S kan kan kan ? S stand for what kawan kawan ? S stand for Syazana ! Wee :P HAHAHA. Sorry sebab buadd korang meluat pula. hhe. 

Si dia cakap nak beli baju couple, auwww, sweet pula awak ye. I likeeee ! (:
Then, mula laa aku berangan angan nak jadikan baju ni as baju couple kami. Just angan angan laa kan. Agak mahal laa harganya wyhh. Kaya lak aku nak beli baju tu ? Aku bukan macam kau kau && kau yang duit tebal dalam dompet sampai dompet koyak. Huh. Takpe kan awak, nanti kita kaya kita beli ye ? Mesti sweet kan kan kan ? AHAHA. Sorry menggedikk pula :D

Okayy that's all readers
papai **,

0 lolipop (s):