Buddies

14APRIL11

Harini macam macam benda yang berlaku. Dalam kelas tadi, kena sound dengan Sir. Katanya, " Kurangkan bercakap, tingkatkan mutu kerja " HAHAHA :D Mengong, dah kena marah still bolee gelak gelak ye kalian. Aishhh ! Aku macam mood baik gila harini, tak tahu kenapa. Mereng maybe. Balik kelas, kenakan Cik Wawa Ghazali. HAHAHA sumpah lawak doe kau ! Bila aku ingat ingat balik peristiwa tu, aku gelak tak ingat dunia oiii. Nanti kau dah fly ke Sabah (PLKN), jangan lupa aku okayyy. Will miss you :( After that, seperti biasa lepas abes kelas aku takan terus balik rumah. For sure aku akan lepak membuang masa di Times Square. Sorang sorang pun aku tak kesah ! Hee (: As usual, we played bowling && as usual I won ! Woiii, bangga mak aku ada anak yang pandai main bowling. HAHAHA :D Tengah syiokk syiokk main, datang pula Cik Wawa Ghazali && buah hati pengarang jantungnya. Excited mak nyahhh oiii ! Hee ~ *double date* Auwwww ! (: 

******


Ni ja gambar yang dapat di-snap-ed menggunakan kamera mahal Cik Wawa Ghazali (:

******

iklan, 
" Amboi, jalan menonong ja ya. "
(kata silelaki kepada siperempuan)

_muahhhx , cintawak

Photobucket

0 lolipop (s):